Erasmus and Exchange Students Orientation - 2. nap

2013.09.12 10:00

Az Évi már itt szüszog mellettem, én meg írok ezerrel, mert le vagyunk maradva mint a borravalóó...

Szóval.. Csütörtök...

Ismét hivatalos kötelező programok, ismért koránkelés.. (csak megsúgom itt zárójelbe, hoyg egyre nehezebben bírjuk. lásd.: Évi aki már 11kor alszik :D) 

10-kor találka a recepciónál, és 3 csoportba osztva mentünk megnézni a suli könyvtárát. Gondoltam magamban yes, thank you... an other boring program... de nem. Itt olyan könyvtár van hogy attól a JoóDóra, InciSzabó és hozzám hasonló könyvimádó örültek odapisilnének a lépcsőre. Kezdjük ott hogy 3 szintes. És külön vannak, féllcsendes, meg teljesen csendes zónák, meg csoportszobák, ahol a csoportmunkákat lehet csinálni. A második szint közepén van egy óriási.. nem is tudom hogy írjam le.. ilyen búraszerű valami, amire én először azt hittem hogy egy óriási szolárium :D De aztán kiderült, hogy az egy zárható, hangszigetelt, üveges falú szobaszerűség ahol csoportban lehet dolgozni! Awesome! A könyvtáros néni körbemutatott mindent, hogy kell kölcsönözni, nyomtatni, fénymásolni.. ilyenek. De ugy röpke fél óra alatt be is jártuk az egész könyvtárat.

 

A következő programot sajnos törölték, igy kénytelenek voltunk visszamenni és kicsit lazítani a SULIBAN LÉVŐ Starbucks-ban.

 

Aztán délben kezdődött, szintén csoportokba osztva Tina McLoughin vezetésével (aki egyébkénet egy tündéraranyos nő és az itteni Erasmusos dolgok kézbetartója) egy kis csoportos foglalkozás a britt kultúrával kapcsolatban. Ezt az egy órát én személy szerint nagyon élveztem nevettünk nagyon sokat, végre szemtől szemben találkozhattam azzal a híres angol humorral. Feladatokat kaptunk, képeket kellett felismerni. Ne gondoljatok semmilyen durva vagy nehéz dologra. Ilyenek voltak a képeken hogy a Királynő, a BigBan, a Beatles.. stb.

Mikor ennek is vége volt ismét felajánloták nekünk, hogy fogyasszunk egy kis fincsi ebédet a bárban, de inkább most passzoltuk. 

Ja... majd elfelejtettem.. ki fogtok röhögni de megtaláltam a legnagyobb legszebb WC-t amit életemben láttam :D (Nem valami fontos info..csak gondolom ha bár blog, akkor legyen blog.)

 

16:00 . Angol teázás és sütizés a senses bárban. Megismertünk új embereket, köztük a suli dékánját, aki csak ugy randomban leült Évihez meg hozzám és elkezdtünk bezsélgetni! Jó fej volt nagyon.

 

Aztán vissza a szobába, és ugrottunk neki a laptopoknak, telefonoknak mert végre már volt wifink.

 

Este a szokásos Senses Bar, sör (ami itt sokkal finomabb - és drágább is - mint otthon), beszélgetések, új emberek.

 

Azt hiszem sikerült teljesen megtalálni a helyünket. :)

 

Viszont én most már az ágyat szeretném megtalálni... holnap jeletkezünk.

 

Night. A.

GYIK: Erasmus and Exchange Students Orientation - 2. nap

A GYIK-ben nincs bejegyzés.