Tini-hiszti LEVEL 99!

2013.10.04 19:56

Ma ismét bementünk a városba. hogy vegyünk egy koncertjegyet. nem akármilyen koncertjegyet. BLUE koncertre fogunk menni NOVEmBER 7-én!!!!!! És mindössze 18 fontért. 

Na akkor mondom előröl. Évi tegap este súlyos letargiába esett amiatt, hogy kihagyja a Pesti Bruno Mars koncertet. Mondom nemáár.. itt vagyunk Anglia második legnagyobb városába, csak találunk valamit! Találtunk is.. lesz Pink, Fun, Thirty second to Mars, minden ami kell.. ezekkel csak az volt a baj, hogy a jegyek 60 fontnál kezdődtak... ami 2 havi ösztöndíjunk.... No thnaks! Keresgélünk tovább.. és BUMMMM!!! Blue koncert, november 7. Ááááá... gondoltam magamban... nekem nincs pénzem Blue koncertre... nézzük az árakat.. 18 font!! Hát a rikogatás kutya füle volt ahhoz képest amit én itt levágtam, ugyráltam táncoltam sikogattam rikogattam... 

Nekiálltunk online megrendelni a jegyeket. Én még sosenem csináltam ilyet. Nem mertem kattintani semmire sehogyan, aztán betelt a pohár és címet kerestünk. The Institute - Birmingham. Gyorsan ugrás a Goggle Map-re. 6 perc séta onnan, ahol kitesz minket a busz.

Másnap már fenn is voltunk a buszon. Ébresztpre keltünk! Annak ellenére, hogy nem volt reggel óránk! (remélem mindeki érzi a dolog súlyát!)

Nagy nehezen megtaláltuk a helyet, és 1 órakor már a kezünkbe is tartottuk a 2 gyönyörűséges jegyet! (Amik egyépként kb ugy néznek ki, mint otthon a falco jegyek...) De sebaaaaaaaj!!!!!! Kijöttünk a boltból és szabályosan ugrálni kezdtünk az utcán Birmingham egyik legnagyobb utcáján.... well done girls.

Még egy hónap! De ha rá gondolok már most liftezik egyet a gyomrom. Még egy dolog (nem is akármilyen) kihúzva a bakancslistáról!

Azóta se lehet levakarni a vigyort a képünkről!!!

 

Csak ennyit akartam ma. Muszáj volt leirnom. De most megyek, mert indulunk valamilyen Erasmusos buliba a városba! Kínájatok szerencsét!

 

xoxo

 

A. ♥